SPOZNAJTE NAŠE SLUŽBY

Home Office

POPIS SLUŽBY

IT služba pre domácu kanceláriu (Home Office) je typom IT služby, ktorá je špeciálne navrhnutá na podporu vzdialených pracovníkov a zamestnancov domácej kancelárie.

Služby poskytované v rámci tohto zastrešenia majú pomôcť zabezpečiť, aby vzdialení pracovníci mali potrebnú technológiu, infraštruktúru a podporu, ktorú potrebujú na efektívnu a efektívnu prácu z domácej kancelárie alebo vzdialeného miesta.

Služby môžu zahŕňať veci ako vzdialený prístup k pracovnej ploche, zdieľanie súborov a tlačiarní, pripojenia VPN, správu mobilných zariadení a ďalšie, v závislosti od potrieb spoločnosti a jej zamestnancov.

Celkovým cieľom služby Home Office IT je poskytnúť zamestnancom bezproblémovú a bezpečnú prácu na diaľku.

ZAHRNUTÉ SLUŽBY

Podpora vzdialenej pracovnej plochy

Poskytovanie technickej podpory zamestnancom, ktorí pracujú z domu

Nastavenie virtuálnej súkromnej siete (VPN)

Zabezpečenie bezpečného prístupu k podnikovej sieti a dátam pri práci na diaľku

Inštalácie softvéru a hardvéru

Nastavenie alebo aktualizácia softvéru a hardvéru potrebného na prácu v domácej kancelárii

Bezpečnosť

Implementácia opatrení na ochranu firemných dát a sietí pred potenciálnymi kybernetickými hrozbami

Tlač a skenovanie

Poskytovanie podpory pre tlač a skenovanie zo zariadení domácej kancelárie

Videokonferencie

Implementácia a podpora videokonferenčných nástrojov pre vzdialenú tímovú spoluprácu

Správa mobilných zariadení

Zabezpečenie správnej správy, zabezpečenia a aktualizácie mobilných zariadení vlastnených spoločnosťou

Zálohovanie a obnova dát

Poskytovanie riešení zálohovania a obnovy dát pre zariadenia a dáta v domácej kancelárii

Inštalácia a konfigurácia softvéru

Zahŕňa inštaláciu a konfiguráciu antivírusového, antimalvérového a antiransomvérového softvéru na všetkých firemných počítačoch a zariadeniach.

Ochrana v reálnom čase

Zahŕňa nastavenie kontroly v reálnom čase na detekciu a prevenciu malvérových infekcií v reálnom čase.

Plánovaná kontrola

Ide o naplánovanie pravidelných kontrol na zistenie a odstránenie škodlivého softvéru, ktorý mohla ochrana v reálnom čase prehliadnuť.

Aktualizácie databázy podpisov

Zahŕňa aktualizáciu databázy podpisov antivírusového a antimalvérového softvéru, aby sa zabezpečilo, že softvér dokáže zistiť najnovšie hrozby.

Ochrana proti ransomvéru

Zahŕňa implementáciu špecifických opatrení proti ransomvéru, ako je zálohovanie a obnova, na ochranu pred útokmi ransomvéru.

Hlásenie a monitorovanie

Zahŕňa poskytovanie pravidelných správ o stave antivírusového, antimalvérového a antiransomvérového softvéru a monitorovanie softvérových problémov.

Školenie používateľov

Zahŕňa školenie zamestnancov o tom, ako používať antivírusový, antimalvérový a antiransomvérový softvér a ako sa vyhnúť infekciám škodlivým softvérom.

Technická podpora

Zahŕňa poskytovanie technickej podpory zamestnancom v prípade akýchkoľvek problémov s antivírusovým, antimalvérovým a antiransomvérovým softvérom.

Home Office

POPIS SLUŽBY

IT služba pre domácu kanceláriu (Home Office) je typom IT služby, ktorá je špeciálne navrhnutá na podporu vzdialených pracovníkov a zamestnancov domácej kancelárie.

Služby poskytované v rámci tohto zastrešenia majú pomôcť zabezpečiť, aby vzdialení pracovníci mali potrebnú technológiu, infraštruktúru a podporu, ktorú potrebujú na efektívnu a efektívnu prácu z domácej kancelárie alebo vzdialeného miesta.

Služby môžu zahŕňať veci ako vzdialený prístup k pracovnej ploche, zdieľanie súborov a tlačiarní, pripojenia VPN, správu mobilných zariadení a ďalšie, v závislosti od potrieb spoločnosti a jej zamestnancov.

Celkovým cieľom služby Home Office IT je poskytnúť zamestnancom bezproblémovú a bezpečnú prácu na diaľku.

súčasti a benefity SLUŽBY

Sieťová infraštruktúra

Konzultant môže prediskutovať aktuálne nastavenie siete spoločnosti, jej bezpečnosť a škálovateľnosť

Kybernetická bezpečnosť

Konzultant sa pravdepodobne bude zaoberať opatreniami spoločnosti v oblasti kybernetickej bezpečnosti a poskytne odporúčania na zlepšenie

Cloud computing

Konzultant môže diskutovať o výhodách cloud computingu a o tom, ako môže pomôcť spoločnosti splniť jej technologické potreby

Správa údajov

Konzultant môže diskutovať o tom, ako môže spoločnosť lepšie spravovať svoje údaje vrátane riešení ukladania, zálohovania a obnovy

Softvér a hardvér

Konzultant môže odporučiť nové softvérové alebo hardvérové riešenia, ktoré môžu spoločnosti pomôcť zlepšiť efektivitu a produktivitu

Rozpočet IT

Konzultant môže spoločnosti pomôcť určiť jej rozpočet na IT, identifikovať oblasti, v ktorých možno znížiť náklady a navrhnúť optimalizáciu výdavkov

Obnova po havárii a kontinuita podnikania

Konzultant môže diskutovať o potrebách IT podpory spoločnosti a dávať odporúčania na zlepšenie úrovne a kvality poskytovanej podpory

DLP - Data loss protection

Konzultant môže diskutovať o plánoch obnovy po havárii a kontinuite podnikania spoločnosti a navrhnúť odporúčania na zlepšenie

Podpora vzdialenej pracovnej plochy

Poskytovanie technickej podpory zamestnancom, ktorí pracujú z domu

Nastavenie virtuálnej súkromnej siete (VPN)

Zabezpečenie bezpečného prístupu k podnikovej sieti a dátam pri práci na diaľku

Inštalácie softvéru a hardvéru

Nastavenie alebo aktualizácia softvéru a hardvéru potrebného na prácu v domácej kancelárii

Bezpečnosť

Implementácia opatrení na ochranu firemných dát a sietí pred potenciálnymi kybernetickými hrozbami

Tlač a skenovanie

Poskytovanie podpory pre tlač a skenovanie zo zariadení domácej kancelárie

Videokonferencie

Implementácia a podpora videokonferenčných nástrojov pre vzdialenú tímovú spoluprácu

Správa mobilných zariadení

Zabezpečenie správnej správy, zabezpečenia a aktualizácie mobilných zariadení vlastnených spoločnosťou

Zálohovanie a obnova dát

Poskytovanie riešení zálohovania a obnovy dát pre zariadenia a dáta v domácej kancelárii

VÝBER SLUŽBY